Kabsa (Nasi Orang Arab)


Hari ni nak tunjukkan nasi arab.nasi kabsa namanya.nak buat sendiri tak pandai lagi.jadi kalau nak makan suruh je cik abang pegi beli.harganya pun murah je..kalau lamb kabsa ni,harganya dalam SAR35..

Posted by Picasa

6 ulasan:

Jasmin Tahir berkata...

sedapnya tengok..kat Malaysia ada ke jual rempah kabsa ??

Jasmin Tahir berkata...

sedapnya tengok nasi kambing kabsa ni...kat Mesia ada ke jual rempah kabsa??

Idahelmi berkata...

Assalamualaikum Jasimin,

Tak tahulah sama ada di Malaysia dah ada jual ke belum rempah kabsa..Tapi kalau jasmin nak cuba buat nasi kabsa, resepi rempah kabsa ada di label "homemade".

Maryamnour berkata...

Menarik resepi kat sini.Thanks kak. Kat Malaysia, sape2 nak cr rempah Kabsah, or mandy blh pi kedai Arab sekitar Gombak, banyak. Tapi sy prefer home made.lbh terasa.hehe

nik berkata...

Selepas balik dari sekolah tadi saya dah cuba memasak Nasi Kabsa. Hasilnya mmg memuaskan. Sedap. Lbh krg yg kami makan di Saba' Cyberjaya. Terima kasih Pn Raidah. Hehehe...mintak maap itu hari masa amik resepi x mintak ijin tuan tanahnyer. Ampun..ye

aunty sheena berkata...

saya telah mencuba nasi kabsa.Mmg sedap. Terima kasih banyak

Related Posts with Thumbnails

Resepi Raidah © 2013. Blog Dikendalikan Oleh SyurgaDiDunia.